Hos Hallon har du ingen bindningstid, så du kan avsluta ditt mobilavtal när det passar dig. Vi tycker såklart att det är synd att du går vidare, men hoppas att vi ses igen i framtiden! 💜
Viktigt! Om ditt abonnemang är spärrat på grund av en obetald faktura kan du inte avsluta det förrän betalningen är registrerad.
Så avslutar du ditt abonnemang
- Logga in på Mina sidor och välj det abonnemang du vill avsluta
- Klicka på Abonnemang och sedan Avsluta abonnemang
- Följ instruktionerna för att säga upp ditt abonnemang
Tips! Om du ändrar dig kan du enkelt ångra uppsägningen på Mina sidor fram till månadsskiftet.
När sägs mitt abonnemang upp?
Om du har sagt upp ditt abonnemang avslutas det vid månadsskiftet, eftersom du redan har betalat för hela månaden i förskott. Det betyder att du kan använda abonnemanget precis som vanligt tills dess – utan att förlora några pengar!
Vad gör jag om en närstående har gått bort?
dödsfall
dödsbo
Vi vill först och främst beklaga sorgen. Om du behöver hjälp med att avsluta abonnemanget för en avliden anhörig är du varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig vidare.
I kontakt med oss kan vi fråga efter ett dödsintyg från Skatteverket, därför kan det vara bra att ha det redo redan från början.