Hur avslutar jag mitt abonnemang?

Hos Hallon har du varken bindningstid eller uppsägningstid, vilket betyder att du kan avsluta ditt abonnemang när du vill. Vi tycker givetvis det är tråkigt att se dig lämna men hoppas att det blir ett kärt återseende snart igen! ♥

Observera om ditt abonnemang är spärrat p.g.a ett utebliven betalning går det inte att avsluta abonnemanget förrns betalningen har inkommit.

 

Avsluta abonnemang på Mina sidor

  1. Logga in på Mina sidor och välj abonnemanget du önskar avsluta
  2. Klicka på Abonnemang och sedan Avsluta abonnemang
  3. Följ instruktionerna för att avsluta abonnemanget

Tips! Du kan när som helst innan månadsskiftet ångra din uppsägning efter inne på Mina sidor.

Mina-sidor_Terminate-Subscription.gif

 

När avslutas mitt abonnemang?

Våra abonnemang avslutas vid nästkommande månadsskifte, detta eftersom du betalar i förskott för ditt abonnemang. På så sätt behöver du inte känna att du kastar pengar i sjön utan kan använda abonnemanget hela perioden ut som du betalat för. 

 

Vad gör jag om en närstående har gått bort?

Klicka här för att läsa vidare

Vi vill först och främst beklaga sorgen ifall en närstående till dig har gått bort. Om du som närstående till en person som varit kund hos oss med som gått bort önskar hjälp att administrera dennas abonnemang är du varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig vidare.

I kontakt med oss kan du bli ombedd att komplettera med ett dödsintyg från Skatteverket, därför kan det vara bra att ha det till hands redan från början.

Kategorier