Hur avslutar jag mitt abonnemang?

Hos Hallon har du ingen uppsägningstid, vilket betyder att du kan säga upp ditt abonnemang när du vill. Vi tycker det är tråkigt att se dig lämna men hoppas att det blir ett kärt återseende snart igen! ♥

Observera om ditt abonnemang är spärrat p g a ett utebliven betalning går det inte att avsluta abonnemanget förrns betalningen har inkommit.

 

Avsluta abonnemang på Mina sidor

  1. Logga in på Mina sidor och välj abonnemanget du önskar säga upp
  2. Klicka på Abonnemang och sedan Avsluta abonnemang
  3. Följ instruktionerna för att säga upp ditt abonnemang

Tips! Du kan när som helst innan månadsskiftet ångra din uppsägning inne på Mina sidor.

 

När avslutas mitt abonnemang?

Om du sagt upp ditt abonnemang avslutas det vid månadsskiftet, eftersom du redan betalat i förskott för ditt abonnemang för denna månad.  Så du behöver inte känna att du kastar pengar i sjön utan kan använda abonnemanget som vanligt tills månadsskiftet som du betalat för.

 

Vad gör jag om en närstående har gått bort?

Klicka här för att läsa vidare

Vi vill först och främst beklaga sorgen ifall en närstående till dig har gått bort. Om du som närstående till en person som gått bort och som varit kund hos oss önskar att få hjälp att administrera dennas abonnemang är du
varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig vidare.

I kontakt med oss kan vi fråga efter ett dödsintyg från Skatteverket, därför kan det vara bra att ha det redo redan från början.

Kategorier