Varför drogs det mitt i månaden? Så brukar det aldrig vara... Om du fått en dragning mitt i månaden beror det oftast på att högkostnadsskyddet slagit i taket. Läs mer om det här!
Skydd mot höga kostnader
Alla kunder hos Hallon har ett skydd mot höga kostnader där en säkerhetsspärr går igång om man slår i taket. Detta händer när användande överskrider 700 kronor vilket orsakar att vi genomför en dragning direkt. Ditt abonnemang spärras också för utgående trafik tills betalningen inkommit.
Vad händer om jag inte kan betala direkt?
Abonnemanget spärras för utgående trafik när användande överstrider 700 kronor tills betalningen inkommit. Tills dess betalningen inkommet går det inte att använda abonnemanget för utgående trafik, d.v.s. ringa samtal, skicka meddelanden eller surfa. Det går däremot fortfarande att ta emot samtal & SMS.
Kan man ändra gränsen?
Nej, det går varken att höja eller sänka gränsen.